2010年8月31日 星期二

口金包40號

口金包40號方形口金呎吋較大,而且框身壓了花紋。因為價錢較貴,我只買了幾個試做。
這款可放入大size的八達通。




雖然修改了紙樣,可我仍未滿意,皆因我做不回口金包20號麻布蕾絲的外型。

5 則留言:

  1. 下次嘗試弄 3片式的,
    會令好多ga ~

    回覆刪除
  2. 哇~~好令呀...可以擺到八達通??我想要啊^_^

    回覆刪除
  3. 那框边的花纹很漂亮!!

    回覆刪除
  4. ED Ma:唔知點解,我覺得三片較難做,下次找一個靚d嘅pattern做一個三片的口金。

    Kyoko:你真係想要就通知我。

    smilingyee:所以比較貴囉!

    回覆刪除