2010年1月11日 星期一

布包鈕 (4) 簡單包裝

又有姊妹叫我試把手作放在格仔箱售賣。

愛美麗暗忖,就算計劃可行,手作也要有基本包裝才行。


暫時找不到想要的牛皮咭紙,只好轉用其他。另外,之前買下的印仔終於可大派用場了。


這個是參考過別人的,既簡單又大路的包裝,大家認為如何?



4 則留言:

  1. 我覺得很不錯啊~ 還可以試試用白色ink, 襯牛皮紙色也很配呢~

    回覆刪除
  2. 爱美丽,请问何谓格仔箱?可否为我讲解一下格仔箱是如何操作?多谢!

    回覆刪除
  3. rebecca:白色ink較難找,我仍未找到想要的牛皮紙!白色ink印透明膠袋仲靚!

    果醬:我見人哋買$18-$3X元不等,我想單一粒鈕約$20;寶石系列要貴D,約$35。會唔會太貴呢?

    smilingyee:格仔箱是商鋪間一格格租出去(像一格格書櫃),讓不同賣家售買貨品,因為size細,所以買的貨品不能太大。租金由$400-$1000元不等,視乎格仔size及高低層而定。
    店主會幫你收錢,有些甚至可上網check貨的。

    回覆刪除