2010年3月16日 星期二

靚靚化妝袋

之前Sale姐姐叫我縫製一些化妝袋放在格仔內。

我急急縫了兩個交貨,一個橫身款、一個直身款。


未幾,Sale姐姐又來電說之前的化妝袋早已售罄,連帶俄羅斯娃娃口金包也沽清了!她追我快些補貨,特別是俄羅斯娃娃圖案的。


我一口氣弄了五個,有俄羅斯娃娃與麻布系列。希望它們好快有新主人帶回家。 :)




今次有印花配麻布系列,又弄了三個不同布襯的俄羅斯娃娃。


Sale姐姐order的束口袋,紫色的在小格有售。




P.S. 這星期好忙—要裁布縫包包、紮花球、幫Hayley出卷温書…… :(

10 則留言:

  1. 包包全部都好令!
    淨間我去葵芳格仔店行下,想買小禮物比朋友仔呀!

    回覆刪除
  2. daidai:朋友細佬wedding用。
    點解唔去我到揀髮束啊!有小朋友款。 :)

    didi:一早畀人買咗喇。

    回覆刪除
  3. 好令呀~~
    太勁啦~~愛美麗。有排都未追到你~D手工咁好~^^

    回覆刪除
  4. 愛美麗~我想請教下你呀..
    你整個個布包鈕,整到可以用黎紮頭髮呢..想問問..條橡筋可以係邊度買呀??
    TKS!

    回覆刪除
  5. KYOKO:係深水埗有得買,但普通買紮頭髮用品嘅舖頭都有齋橡筋賣!

    回覆刪除
  6. 很高兴听到你的作品很受欢迎,替你开心!!

    回覆刪除