2010年4月20日 星期二

口金包21-23號


再送上三個方型的口金包。


有水玉配花邊,也有小花和粉色薔薇。

你愛哪一個?


4 則留言:

  1. OOO....
    之前 圓圓好像曾叫你剷下部機的,
    係咪中晒病毒/ 太多野啦 ??

    回覆刪除
  2. ED Ma:起初我以為部腦收工,其後才發現電線鬆脫(當時我坐係到睇緊blog,無大動作)。
    我已經delete咗部份相片,之前姊夫幫我執過部腦,但效果不大。而且上blogspot常有死機情況,朋友說中毒多,叫我轉瀏覽器。

    回覆刪除
  3. Chloe:long time no see!!謝謝。

    回覆刪除