2010年5月31日 星期一

口金包27、28號

之前小格生意清閒,愛美麗手作順道小休一會兒。

幸好,我沒有躲懶,一早已做定些裁燙工夫。所以當Joanne催我補貨之時,我尚可趕快完成幾個口金包交貨。



方形口金是第一次起樣,要再修改;半圓形口金布料較特別,看像皮革,實則是布,我好喜歡。
紫色讓人感覺高貴,做長夾銀包、証件套或鑰匙包也很適合。

7 則留言:

  1. 紫色的那個好 like 呀 ~
    那麼小格的生意是否開始好起來呀 ?

    回覆刪除
  2. 紫色個個真係好令呀...^^我可唔可以同你BOOK定先呀^_^哈哈~~我幫襯你呢個呀?KAKA

    回覆刪除
  3. ED ma:這個月勉強有錢交租,但收入不多,要同店主傾減租或改為寄賣。

    Kyoko:紫色已上架,星期三若未售出,我幫你hold起喇!:)

    回覆刪除
  4. 令令呀! 我要物識鬆鬆熊的布料然後找你訂造一個!!HEHE

    回覆刪除
  5. ^__^好啊~~不過,唔知/. \你鋪頭係...?

    回覆刪除
  6. Jam:紙樣要再改。

    daidai:我都想找,但好難。

    Kyoko:幫你留咗。

    回覆刪除