2011年3月14日 星期一

黑芝麻與雲呢拿

Hello,我哋係來自旺角嘅倉鼠寵物店,店內姊姊話我哋係男仔嚟!



小主人叫我哋小白小黑;女主人叫我哋黑芝麻和雲呢拿;男主人就叫我哋做笨蛋。



                                                              我哋最鍾意孖住瞓覺



我哋屋企好大,係獨立屋。下層有飯廳、客廳、洗手間和遊樂場,經過滑道上一層仲有兩間房添,居住環境簡直一流,真係恨死好多香港人!


我哋平時嘅生活就只係玩同瞓,唔駛返學唔駛返工,飯來張口就有嘢食,唔駛擔心通脹同退休問題,更加唔駛為份財政預算案上街遊行,簡直係「非人」生活,大家係唔係好羨慕呢?


4 則留言:

  1. 兩隻都係男仔會唔會打交架????
    不過好靚仔....
    同佢地影多d相呀...

    回覆刪除
  2. Jam:之前無發現佢哋打交,反而有點疑似搞事動靜...^O^,這兩日就見佢哋埋身肉搏兼呱呱叫。

    回覆刪除
  3. 我養過倉鼠!
    通常兩隻仔係會打交打不停,大d要分開佢地架la~

    回覆刪除
  4. daidai:佢哋好少打交,仲盛日孖住瞓...

    回覆刪除